V cem simulovat 5..10GHz kovovy rezonator?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 11 20:04:25 CET 2013

Mě stejně není jasné použití té smyčky. Na 10GHz má už kousek drátku
roumné velikosti tak velkou impedanci, že pokud ho ještě ohnu a
indukčnos zvednu, že účinnost bude mizivá. Počítám s buzením na studeném
konci rezonátoru, kde bude impedance +/-
50 Ohmů