DVD Marantz DV3100.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Listopad 11 18:12:37 CET 2013

Dobrý večer,
toto staré (cca 15 let) DVD po zapnutí postupně rozsvítí na displeji 6
pomlček a to je všechno. Neukáže logo a dál se nic neděje. Vypnout jde.

Měřil jsem kondenzátory (některé byly asi předloni měněny, jiné jsou
originální) a všechna napětí (asi 9 různých) a vše se zdá OK.

U DVD odešel laser, resp. četl čím dál hůře. Po osazení nového laseru
(stejný typ z AME) bylo DVD zapnuto, po stisku "open/close" vyjel
šuplík, rozsvítily se ty pomlčky a od té doby se chová takto.

Nedělám si iluze, že se to někomu poštěstilo, ale teď už to je stejně na
vyhození. Netušíte co se stalo?

Servisní manuál jsem pročetl, ale nic mi neporadil:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/16256810/DV3100_N1B.pdf

--
Martin Hanek