[OT] Zasilka z CN na SPU

Pondělí Listopad 11 17:51:35 CET 2013

Ja na DX objednal asi 3x a trvalo to ukrutne dlouho vzdycky, uz tam nic
neobjednavam,  s eBay mam lepsi zkusenosti... Ted zas vyrabim v itead
DPS, zadano v pondeli minuly tyden a v sobotu to snad poslali - je to
placena posta tak to snad pujde. Kdyz uz je to ale u nas na 120 nebo
SPU, tak se snad da zasilka nejak vydolovat utokem na uredniky, ne?