Hláška FTP serveru (Re: Jak na legální aktivaci Windows XP)

Pondělí Listopad 11 17:48:30 CET 2013

Dobrý večer,

	dovolím si ještě chvilku pokračovat tímto dotazem, protože to souvisí.
FTP klient mi vyhazuje tuto chybovou hlášku:
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/ftp.gif Na webu jsem
našla nějaké informace, ale není mi jasné, jestli mohu situaci sama
nějak vyřešit. Dělá mi to jak při pasivním tak při aktivním režimu. Jako
klienty používám Total Commander (registrovaný na mne) a přímo službu z
Windows XP. Oboje se chová stejně. Teďka chci ještě zkusit FileZillu.

	Zajímavé ale je, že přenos běžel skoro třicet hodin v kuse bez potíží a
teďka se to začala kousat.

	Napadá někoho, kde hledat chybu? Nebo alespoň odkaz, kde si to mohu
přečíst, protože Google toho sice najde dost, ale většinou na podobné
dotazy. Zadávala jsem "error 10054" třeba je to špatné klíčové slovo*.

	Děkuji předem, Saša Svobodová

*Hlavně že mi v Googlu krásně funguje "Zeman je..."