OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Neděle Listopad 10 16:43:27 CET 2013

13 let je na lednici moc? Já mám 27 let starou lednici Calex a zatím
žádný problém. Jediný problém jsem řešil když byla nová, příliš nízká
hystereze regulace teploty způsobovala příliš častý rozběh ještě
natlakovaného kompresoru. Opakovaně u něj vypínala tepelná ochrana a
rozeběh se až za chvíli. Podložil jsem teplotní čidlo kusem plastu pro
pomalejší reakci a tak běhá dodnes. Taky jsem jí odmrazoval fénem,
povedlo se mi takhle vytavit dírku do plastu. Takže už 20 let sákne
vlhkost do tepelné izolace :-(
Anděl