SDCC pod WXP

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Listopad 10 15:16:59 CET 2013

Jeste bych doplnil upozorneni, ze existuje vice ruznych programu make.exe.
Napriklad Borland (dnes Embarcadero) ma vlastni make, ktery je zcela
nekompatibilni s GNU make.

Pak je dobre si zjistit, ktery make je v cestach jako prvni a zajistit,
ze se bude spoustet jako prvni Vami preferovany make.
Idealne si to cele udelat jako virtualni PC.
Pokud na tom projektu nedelato casto, tak to usnadnuje udrzbu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158