SDCC pod WXP

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 10 10:28:13 CET 2013

S SDCC ako takym by ziadny zasadnejsi problem nemal byt, jeho prikazovy riadok (parametre) sa v tomto ohlade nezmenil. Na druhej strane, make existuje v niekolkych navzajom nekompatibilinych inkarnaciach.

Mozete tu ukazat ten makefile? Pripadne skuste ten make spustit s prepinacom -d (debug), vypis asi budete musiet presmerovat do suboru. Pripadne ho skuste spustat s vypnutymi defaultnymi premennymi a pravidlami (prepinac si nepamatam).

wek