Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 09:12:56 CET 2013

Dobré ránko,

	to by bylo moc príma, jen tedy nevím, jak tam dostat data. Tu partition
vytvořím, to je to nejmenší, ale pokud si pamatuji ze svého počítače,
tak to byla nějaké zvláštní partition, neaktivní.

	Zájem mít určitě bude, zcela jasně bych to zkusila. Sice nám jde
internet jen cca 100kb/s ale i to se dá.

	Saša Svobodová