Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 00:40:25 CET 2013

Dobré ráno,

	nápad zajímavý a ještě jsem to chtěla zkusit, ale nedaří se, protože
můj notebook je sice také Acer, ale má jiný disk než ten neposlušný.
Takže to nezkusím.

	Po všech těch pokusech se mi podařilo nacpat do systému ovladač pro
síťovou kartu. No a ta se zkouší připojit na internet, ale nedaří se jí
to. Ačkoli systém má přiřazenou IP adresu, to vidím v nastavení ADSL
modemu, ale prostě se aktivace po internetu nepodaří, ačkoli to zkouší.
Při pokusu s spuštění v Režimu nouze s prací v síti to nejde, protože
mermomocí chce tu aktivaci, jediné co funguje, zatím, je čistý Režim nouze.

	Je to asi začarované :-/

	Saša Svobodová