Jak na legální aktivaci Windows XP

Sobota Listopad 9 23:39:51 CET 2013

Hezký večer,

	ano je smazaný. Dokonce je smazaný a znovu vytvořený oddíl na disku.
Chová se to pořád stejně a dokonce při pokusu o spuštění v "Režimu nouze
s prací v síti" mne to nechce pustit ani do tohoto režimu.

	Už jsem z toho zralá na Beřkovice :-(

	Až příště někdo dojde s ne úplně dobře fungujícím a zavirovaným
počítačem, tak ho asi pošlu do háje, ale posílejte do háje bráchu, že
ano :-(

	Saša Svobodová