Jak na legální aktivaci Windows XP

Sobota Listopad 9 22:29:56 CET 2013

Hezký večer,

	první instalace proběhla z CD s verzí z roku 2002 bez service packů.
Druhý pokus z CD taktéž verze z roku 2002 ale se SP2. Výsledek je ale
tentýž, před prvním přihlášením po mne chce aktivaci :-(

	Zkusím mu teďka přes nouzový režim vnutit všechny ovladače a třeba to
půjde přes internet, jinak tedy už opravdu nevím.

	Saša Svobodová