OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialnehoasemblerovskehoprogramudo AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 9 00:11:49 CET 2013

> pardon, ale cely den jsem se nezastavil..

To je v pohode. Ja Vam dakujem za ochotu a Vas cas.

> Ted jsem si to cvicne zkusil, ano, po odstraneni nekolika zaklikavatek uz ten hex vypada skoro jako Vas. Pri porovnani souboru v Total Commanderu jsou v posledni tretine nejake rozdily, zkusil jsem odkomentovat ten "nop", pak jsou rozdily od zacatku...

To bude ten -mrelax. Aj ja som to robil na viac faz... :-)

> no nic mam lepsi veci na praci pri patecnim veceru :-)

wek