Re: multimetr pro takové běžné měření - auto range

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Listopad 8 18:43:14 CET 2013

Ze začátku jsem byl proti autorange, časem jsem změnil názor a teď si ho nemůžu vynachválit.
Osobně mám MY-68, jednoduché ovládání, téměř nic zbytečného, hlavně pro servis.

Mám ho doma i v práci, osobně považuji za velkou výhodu mít doma i v práci stejnej stroj.
Snad jediný co nepoužívám je měřič frekvence a vyjímečně uA/AC. Pokud nepočítám spálený pojistky tak jim ještě nic nebylo.
Fakt můžu doporučit, mám je asi přes deset let a pokud jedn odejde a nepude spravit budu se snažit sehnat stejnej.
Jo a autorange se dá stopnout nebo nakrokovat pokud to někdy vadí. Jo a měřím s nimi fakt denně.
Ale špulky neumí a ani to nepovažuji za mínus, pro orientační měření stačí R a C, i když C kdyby uměl vejš než těch 20uF, tak bych se nezlobil.
Pro RLC mám MIC-4070, ale používám jej zřídka.
Pavel Glajc