Re: multimetr pro takové bižné mioení - autorange

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 8 17:14:05 CET 2013

Ano z tohto pohladu mas uplnu pravdu, je lepsie kupit krabicu tych
najlacnejsich za 5E... Mne ale pride trochu cudne vyhadzovat aj tych 5E,
ked viem, ze za 12,5E mam merak ktory mi vyhovoval 20 rokov a mal
parametre, ktore dnes proste nenajdes... Nemusis mat strach, ja som ponuku
tych menovanych firiem preliezol celu.

A.

Dňa 8. novembra 2013 17:00, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):