Re: multimetr pro takové běžné měření - auto range

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 8 16:03:40 CET 2013

Dobry den,

v tomto nie ste sam. Moj DMM z globalizatora za 25DM dosluzil po rokoch
tiez. Ked som si pozeral nejake vhodne tipy, tak z ponuky gme, sos, tme a
podobnych som si naozaj nic nevybral, resp. nic ma neoslovilo a parametrami
sa na ten stary DMM nechytalo. Tak som zacal pozerat po nejakom Flukovi,
ale 150E je teda palka. V tme maju sice teraz na Fluka akciu, ale oni maju
zase ine ceny. Tak neviem. Kupovat nieco z ebay moc nechcem, radsej by som
dal zarobit nejakej domacej firme.

A.