Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

AZE aze na seznam.cz
Pátek Listopad 8 15:26:47 CET 2013

To nemusí být lež, třeba je to jen neúplná pravda. Může jít například o
pulzní výkon 120W po dobu 1 ms, pak 5s pauza pro dobití kondů zdroje....
aze

----- Original Message -----
From: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 08, 2013 3:18 PM
Subject: Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Pak se máme divit, že pro stejnou hlasitost potřebujeme 3x tolik výkonu :-)

Roland Cube 120 - Rated Power Output 120W, Power consumption 39 W.
Otázka teda je, jestli ten údaj není třeba vlastní spotřeba.

Zrovna Rolanda považuju za dost seriozního výrobce, přijde mi divné, že
by takhle okatě lhal. Ale co, v dnešní době... Možná jim napíšu a zeptám
se, jak to s tím je.

JMN