Sleva na dopravnem u TME

Pátek Listopad 8 10:41:00 CET 2013

Vime, dnes jsem to probiral s lidmi z TME, formulaci delal cituji --píp--
(nepublikovatelné ostravske nadavky). V realu je to tak, ze se to tyka
vsech objednavek dnes vyfakturavanych v TME a firmou TME predanych dopravci
GP.
Zkratka pokud udělate objednavku dnes do 12 (13) hodin tak postovne za 1Kc.

Martin