Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 8 07:39:10 CET 2013

Žiju v přesvědčení, že v podstatě všechny basové bedny se dělají dneska
s bassreflexem. Uzavřené vycházejí ukrutně velké a polootevřená bude
dělat akustický zkrat na nízkých frekvencích, nemýlím-li se. Přecejen my
hrajeme (minimálně) o oktávu níž ;-)

Ale je mi jasné, že bednu vyladit tak, aby nerezonovala a při tom hrála
pěkně odspodu nebude snadné. Zkouším to modelovat ve WinIsd a vše vypadá
dobře, ale jak to bude v reálu, toť otázka.

JMN