OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialneho asemblerovskeho programu do AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 8 06:40:45 CET 2013

> omlouvam se, me znalosti nestaci a google taky moc nepomohl.. kompilace projde v pohode, ale v hexu je jen jeden radek.. vubec ten .S neuplatni...

Dakujem za Vas cas a usilie.
Ako vyzera prikazovy riadok (pripadne aj hlasky generovane kompilerom/linkerom)?
Mozete mi prosim sukromne poslat ten vygenerovany .elf?

Je celkom dobre mozne, ze problem je v poslednom kroku, tj. kde sa .hex vykopiruje z .elf. V zdrojaku je v komentari aj ukazka volania avr-objcopy, mohli by ste to prosim skusit u Vas na tom .elf z prikazoveho riadku?

> Nejdriv jsem zkousel to resit jako asm projekt, ale to nefungovalo, tak pak jako c projekt kdy jsem tam pridal to .Sko a vykostil puvodni .c, nastavil parametry linkeru..

Aha, asemblerovy projekt zrejme vola Atmelovsky asembler. Ten nemam rad kvoli systematickemu pouzivaniu wordovych adries, co nenormalne komplikuje vkladanie konstantnych dat do programovej pamati. V tejto miniaplikacii sice take nie su, takze by som sa mohol pokusit to preklopit, ale nie som si isty, ze v AS6.1 je syntax uplne identicka so syntaxou asemblera k AS4...

wek