T89c51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 7 22:18:44 CET 2013

Máte pravdu, nemusí to být v zásadě přesně ten obvod s bootloaderem z RD2
kitu,
stačilo by mi cokoli, co je vývodově kompatibilní s 8751 a dá se programovat
pro účely ladění nějak přes SW, ne tak, že budu mazat a programovat EPROM
té 8751. Potřebuji ten program ladit s tím mechanickým okolím, t.j. žádný
simulátor na PC nepřipadá v úvahu.  Nemám ani mazavku na EPROMky, ani
obvodový emulátor.
Pokud mi můžete poradit nějaký čip, který se dá programovat "po drátech"
bez nutnosti specielního HW nebo s pomocí něčeho levného, budu vděčen.
Program napíšu asi v asembleru, kdysi jsem se tím živil a jde jen o pár
řádků,
jde o to pak jen dostat HEX soubor do toho čipu, žádné funkce pro
debugování
nepotřebuji, udělám si tam ladicí výpisy, stejne jde hlavně o to, jak se
bude chovat
ta mechanika.