Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 16:15:39 CET 2013

na kytaru nedělejte bassreflex! Má velké zpoždění a houpe v rezonanci.
Udělejte polootevřenou jak je zvykem, nedělá se tak jenom proto že je
jednoduchá, ale hlavně kvůli impulsní odezvě - desková ozvučnice jako
akustický ideál není zrovna ideál v praxi (rozměry...).

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz>

Jak se ukázalo, největší problém bude repro. Zatím jedu na 2x ARN6604 v
uzavřené bedně cca 40 l, abych alespoň odzkoušel zesilovač. Zvuk není
úplně špatný, ale mají dost malou citlivost a ukrutně málo výšek. Další
verze bude mít zřejmě
http://www.eminence.com/speakers/speaker-detail/?model=Basslite_S2010 ,
ale pořád váhám. Přestože je to jeden z nejlevnějších rozumných repráků,
cena mě pořád trochu odrazuje. Bedna mi s tímto reprem vychází
bassreflexová zhruba 60 l.