Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:45:59 CET 2013

Vstup LOW ( s nízkým zesílením) má vytvořen napěťový dělič s odporem ze vstupu
High - podívejte se kam vedou ty kontakty , které ovládá zasunutí jacka.

IC2A má + přes kondenzátor napojen na bod A, tj Drain T1. Ve schematu to
vidím, na plošňáku jsem to neověřoval :-)

Zapik