Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:36:57 CET 2013

Jen ze zvědavosti se na do dívám. Jaký je rozdíl mezi vstupy LOW a HIGH?
 Proč má IC2a + vstup ss ve vzduchu?  Je to i na DPS.
aze

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 07, 2013 11:41 AM
Subject: Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Ja asi udelam nakonec preamp diskretni - neni to o moc slozitejsi - dost
se mi libi tahle konstrukce:

http://www.albertkreuzer.com/preamp.htm#top

Radek Vicek

Dne 7.11.2013 11:09, Jiří Majzlík Němeček napsal(a):

> NJ, dlouho jsem váhal a chtěl udělat koncák diskrétní, ale ten modul byl
> dost lákavý a rozhodně nelituju. Zkoušel jsem různé věci - dlouhý kabel
> na výstupu, buzení až do limitace a tak, pořád se to chová naprosto
> korektně. Navíc je to stereo, takže lze vymyslet nejrůznější kombinace
> repráků, můstek a tak.

> JJ, já mám pasivku, ultralevnou Tenson California, v podstatě je to
> okopírovaný Precision. Snímač je split coil, naprosto neznačkový :-)
> Mimochodem - překvapilo mě, jak i takhle laciná basa hraje. S novýma
> [...]
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.