Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:08:12 CET 2013

Jee, Kreuzer... Přesně tuhle konstrukci jsem taky zvažoval, jen jsem
neměl po ruce ty tranzistory, tak jsem na zkoušku použil OZ a výsledek
je dobrý. Odkoukal jsem od něj hodnoty součástek v Baxandallu. Od
diskrétní verze bych asi očekával menší šum, což se bude hodit do
sluchátek. Docela se mi líbí řešení se spínači, kdy jedním "klikem" se
dá změnit charakter zvuku, to asi taky nakonec použiju.

JMN