Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Čtvrtek Listopad 7 11:28:23 CET 2013

Je to tak. Reprák pro kytaru musí mít ty správné hrby na frekvenční
charakteristice, protože zatím co akustická kytara má ozvučné dřevo,
elektrická (i el. basa) má syrový zvuk a ty hrby tam chybí. Za mých
mladých let byl dobrý kytarový reprák K130 od JBL (jestli si to dobře
pamatuju). Citlivost přes 110 dB, na kytaru dobrý zvuk, ale pustit přes
něj hotovou muziku z magneťáku, nic moc. Taky ta bedna se netlumila jako
se tlumí hifi bedny a myslím že byla dokonce vzadu otevřená.
Anděl