T89c51RD2

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Listopad 7 09:37:08 CET 2013

Jednu dobu programoval procesory GM electronics.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jirka Mww
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 07, 2013 8:34 AM
  Subject: Re: T89c51RD2

  Získal jsem několik kusů unikátního HW , včetně nějakého železa s krokovým motorem

  a měl bych pro to využití. V elektronice u toho je 8751 v DIL40, kterou bych potřeboval přeprogramovat.

  Nemám ale ani emulátor ani programátor pro tento procesor , zato mám originál 1ks RD2KITu , který umím.

  Mám tedy následující možnosti :

  1. Sehnat procesory, která jsou v RD2KITu a naprogramovat je nástroji RD2KITu

  2. sehnat emulátor a programátor pro 8751 - zatím nevím kde pro tuto jednorázovou akci

  3. Dobastlit do DIL40 patice nějaký jiný procesor, třeba Arduino.

  Je to hobby projekt, nebude se to opakovat, navíc nevím, kdy se k tomu opravdu dostanu, asi až na Vánoce.

  Tak to zkouším v pořadí , které jsem napsal.