T89c51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 7 08:34:55 CET 2013

Získal jsem několik kusů unikátního HW , včetně nějakého železa s krokovým
motorem
a měl bych pro to využití. V elektronice u toho je 8751 v DIL40, kterou
bych potřeboval přeprogramovat.
Nemám ale ani emulátor ani programátor pro tento procesor , zato mám
originál 1ks RD2KITu , který umím.
Mám tedy následující možnosti :
1. Sehnat procesory, která jsou v RD2KITu a naprogramovat je nástroji
RD2KITu
2. sehnat emulátor a programátor pro 8751 - zatím nevím kde pro tuto
jednorázovou akci
3. Dobastlit do DIL40 patice nějaký jiný procesor, třeba Arduino.

Je to hobby projekt, nebude se to opakovat, navíc nevím, kdy se k tomu
opravdu dostanu, asi až na Vánoce.
Tak to zkouším v pořadí , které jsem napsal.