Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 6 22:07:03 CET 2013

Spickovej vypada takhle:
http://www.reproobchod.cz/monacor-sp-15a350neo-p3020   :-)
a veril bych i tem 105 dB

Dobre, souhlas  pocitejte rozdil 10dB v citlivosti reproduktoru, to uz
je naprosto realny svet.
Je realne i ty horsi repracky budou mit 88-91 dB
V praxi je to stale rozdil v PA 100W/10W  ( 400/40W )  :-)   pri 90 a
100 dB citlivosti repraku.

A konstrukce 40 nebo 400W nf PA je slusnej rozdil i ve vaze napajeciho
trafka.
Na druhe strane je ale pravda, ze rozdil v cene repraku 90 a 100dB  bude
asi  vetsi, nez  rozdil ceny PA 40  a 400W.