Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 6 21:42:08 CET 2013

No tak neprehanejte ;-) 80dB dneska opravdu snad nema vubec nic - stejne
tak tech 105dB je zbozne prani

kouknete na spickovej reprak:

http://eshop.prodance.cz/kappalite-3015lf/d-91490/

a lowend:

http://eshop.prodance.cz/sovereign-15250-8-ohm-ii/d-96091/

ten lepsi to ma jen proto, ze ma magnet NdFeB