Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 6 21:18:26 CET 2013

Dne 6.11.2013 15:55, RV napsal(a):
> S citlivosti mate pravdu, ale obecne z vnimavosti cloveka na
> frekvencni pasmo proste na stejny vjem potrebujete vyrazne vetsi vykon.

> Prah slyseni pro 30Hz je kolem 50dB. Takze naprosto stejne repraky
> hrajici treba 3kHz a 30Hz intenzitou 90dB budete vnimat naprosto jinak
> - v prvnim pripade slusnej kraval a v druhem naprosto normalni zvuk.

Ano ale i pro porovnani pri tech 30Hz plati, ze pro stejny akusticky
tlak pri pouziti repraku s 80dB citlivosti potrebuju dejme tomu 400W NF
PA  - a pro reprak s citlivosti 105dB mi staci  mene nez 2W  :-)
Vzdy zalezi na zvukovem vykonu z reproduktoru. A ten je dan jeho
charakteristickou citlivosti a vykonem PA, ktery ho krmi.