Rozdil mezi TL072 a 082

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 6 19:04:00 CET 2013

to platí pro mršidla zvuku, netušil jsem že chcete lineární zesilovač.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

Dne 6.11.2013 15:04, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> baskytara naopak má žádoucí malou rychlost přeběhu.

proc?

Dokonce ty nejlepší
> zkreslátory mají řízenou rychlost přeběhu pomocí OTA. Dřív se to dalo
> dělat pomocí 748, kde se dal středovlnný ladící kondík na kompenzační
> vstupy.
ja nepotrebuju aby mi z basy lezlo neco zkreslene - na to jsou ruzne
krabicky nebo chytre kombo

šum nevadí, na ten se použije beztak noise gate (to se používá i
> na mikrofon).
dnes se na baskytaru hraje i treba slapem, je je nutne aby to hralo i ve
vejskach - nicmene i kdyby tak proste z principu pokud tam sum byt
nemusi tak at tam neni - ono v hospode nebo pri hrani to nevadi, ale
totalne me to vytaci ve sluchatkach