Rozdil mezi TL072 a 082

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 6 16:48:38 CET 2013

Elektrická kytara rezonanční komoru nepotřebuje, snímá chvění strun. Bez
zesíku hrajete jak na špagátky.

Elektronikcé nástroje mají úplně jiné snímače (tlak, poloha na strunách,
obálka pohybu strun, poloha smyčce, rychlost smyčce, tlaky a pozice na
hmatníku) a tlačí se to jako eventy do syntezátoru (speciálního, přes MIDI
to nestíhá). Vypnuté to taky hraje jak na špagátky.

----- Původní zpráva -----
Od: Andrej Jancura

nedavno som nasiel nasledovne skladby na youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=mJ_fkw5j-t0&list=RD02NCaH-qqTWpk

a chcel by som sa spytat, ako funguje elektronicka basa, resp. celo. Na tom
videu zhruba od 1:10. Ta elektronicka nema ziadny rezonator a preto ma
zaujima princip. Nemohol by mi to prosim niekto osvetlit trochu blizsie?
Vopred dakujem.