Rozdil mezi TL072 a 082

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 6 15:41:24 CET 2013

Dobry den,

nedavno som nasiel nasledovne skladby na youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=mJ_fkw5j-t0&list=RD02NCaH-qqTWpk

a chcel by som sa spytat, ako funguje elektronicka basa, resp. celo. Na tom
videu zhruba od 1:10. Ta elektronicka nema ziadny rezonator a preto ma
zaujima princip. Nemohol by mi to prosim niekto osvetlit trochu blizsie?
Vopred dakujem.

A.