OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Listopad 5 22:26:05 CET 2013

On Mon, Nov 04, 2013 at 04:10:47PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Proč si myslíte, že něco nechápu?
>
> Minulý telefon jsem měl s mini USB konektorem, nabíječku jsem k němu měl
> jednu, ale v práci jsem dobíjel kabelem z USB. Stejný konektor má i moje
> navigace, tak jsem v autě mohl dobíjet adaptérem od ní.
>
> Teď mám nokii. Druhý nejrozšířenější konektor, má ho např. i spousta noname
> telefonů z DX. Nová nabíječka stojí 50 korun, když ji budu potřebovat, tak
> mě to nezruinuje.
>
> Já tady nebojuju za to, aby měl každý telefon jiný konektor, ale za to, aby
> si o tom rozhodl výrobce potažmo trh. Ne nějaký úředník z Bruselu.

Jenže "trh" se rozhodne pro to, aby každý telefon měl jiný konektor,
anžto se tak lépe oškubává zákazník (aneb každá zbytečnost, kterou
"trh" zákazníkovi vnutí, vydělává)....

P.T.