nacitani z Arduina

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 5 04:40:11 CET 2013

Zdravím,
  už jsem s tím dlouho nedělal, ale nějak mi ještě z dob modemových zůstalo
v hlavě, že sériové porty musí být po otevření inicializovány na správnou
rychlost a další parametry (parita, stopbity atd.). Při uzavření portu jsou
tyto hodnoty "zapomenuty", dokonce tuším jádro nastavuje rychlost na 0.
  Pro použití v shellu by měl být dodržen tento postup:
  1) Otevřít port
  2) Např pomocí stty -F /dev/ttyS0 ... nastavit parametry portu, alespoň
rychlost, ostatní se nějak nastaví defaultně
  3) Komunikovat
  4) Uzavřít a ukončit.
  Ale jak říkám, poslední mé experimenty s tímto byly tak z roku 2000, nyní
už je třeba všechno jinak.
  Zdraví Pavel