nacitani z Arduina

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Listopad 4 23:33:42 CET 2013

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit s načtením hodnoty z Arduina v Linuxu.
Mám k němu připojený DS18B20. Program pro načtení teploty se spustí
jednou, a odešle teplotu na sériový port.
Kduž to spustím v Putty ve Windows, tak se hodnota načte. V IDE programu
se načte jak ve Windows, tak v Linuxu. Ale když se to snažím načíst
pomocí cat z /dev/usbACM0, nebo pomocí dd, tak to nic nenačte (když to
odesílání spustím v Arduinu ve smyčce, tak to načítá). Jediné, jak se mi
tu hodnotu podařilo načíst je krátkým prográmkem v Pythonu. Tomu bych se
ale chtěl vyhnout. Poradíte mi někdo, jak to načíst jenom v klasickém
shellu?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip