RE: Zapájení QFN pouzdra

Vladimír vladimir na hkfree.org
Pondělí Listopad 4 22:54:12 CET 2013

Mělo by význam krýt obvod svrchu kaptonem ?

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Monday, November 04, 2013 10:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zapájení QFN pouzdra

Uz jsem jich asi 5 delal horkovzduchem (jako pajkou s regulaci), pouzdro
bych pocinoval olovnatou pajkou at se to lip chytne, desku taky a ocistit
licnou, nanest primerene pastu pokud neni sablona, predehrat na zehlicce na
cca 100 stupnu (kupodivu ta nase drzi s hysterezi 100-115st, nedavno jsem na
ni susil LQFP 208) a pretavit (nastavuju teplotu vzduchu pro olovnatou pajku
240 st). Ploska se chytne a pokud se slijou vyvody, tak se to odsaje licnou.
Mel jsem zatim 100% uspesnost.
Obcas i bez predehrevu.
Zadnou fixaci nepouzivam, sedne si to samo (jen me jednou dostal o par
desetin ujety potisk z pragoboardu, snazil jsem se to dlouho rovnat ale
prezil to jak obvod, tak deska ;-) ) Dne 4.11.2013 22:39, Vladimír