Zapájení QFN pouzdra

Pondělí Listopad 4 22:46:21 CET 2013

Uz jsem jich asi 5 delal horkovzduchem (jako pajkou s regulaci),
pouzdro bych pocinoval olovnatou pajkou at se to lip chytne, desku taky
a ocistit licnou, nanest primerene pastu pokud neni sablona, predehrat
na zehlicce na cca 100 stupnu (kupodivu ta nase drzi s hysterezi
100-115st, nedavno jsem na ni susil LQFP 208) a pretavit (nastavuju
teplotu vzduchu pro olovnatou pajku 240 st). Ploska se chytne a pokud se
slijou vyvody, tak se to odsaje licnou. Mel jsem zatim 100% uspesnost.
Obcas i bez predehrevu.
Zadnou fixaci nepouzivam, sedne si to samo (jen me jednou dostal o par
desetin ujety potisk z pragoboardu, snazil jsem se to dlouho rovnat ale
prezil to jak obvod, tak deska ;-) )