OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 4 19:26:32 CET 2013

 4.11.2013, 19:21:41

Je tam napsano 5V 800mA, o napeti pri 10mA nic nepisou.
A protoze je to proprietalni malej kulatej a ne USB, zadnou
normu tim neporusuji.
O spatne konstrukci svedci spise to, ze mobil nedokaze nabit Lixx
baterku pri 5V.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz