OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Listopad 4 16:38:48 CET 2013

Jeden typ konektoru mi také vyhovuje. Jen mi trochu vrtá hlavou, proč
zvolili zrovna mikro-USB, který mi na to z mechanického hlediska
nepřipadá nejvhodnější. Oproti dřívějším konektorům (i oproti i-phone)
neumožňuje jednoduché dokování.

J.S.