OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Pondělí Listopad 4 16:01:19 CET 2013

Ano já to rozhodnutí výrobců vítám a skoro se ptám proč to nešlo už dříve..
Je to opravdu veliká úleva než třeba před 5 roky.. micro usb beru dnes jako
standart s dvěma výjimkama apple a nokia.
Zeptat se tenkrát někde na horách nebo dovolené jestli někdo nemá
nabíječku, tak je potřeba doplnit otázku nejen značkou ale i přesným typem.

Dnes: jedna nabíječka na mobily, ebook, ecigaretu, handsfree, tablet,
navigace..
A proto mi stačí třeba jedna autonabíječka, jedna nabíječka u postele a
jeden kabel v práci pro nabíjení a přenos dat (teda mimo ecigaretu :-) ...