OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 4 15:54:09 CET 2013

Dne 4.11.2013 15:43, Pavel Kadečka napsal(a):

>     z cca 8 telefonu v mem dosahu jich 7 nabiju jednim kabelem nebo
>     jednou nabijeckou - hadejte kterej ne...
>

> Že zrovna vy to tak máte neznamená, že to tak má každej... můj telefon
> tím kabelem nenabijete. A není to žádná vykopávka, mám ho tak rok. Je to
> ale druhý nejrozšířenější (IMHO) konektor - nokia malý kulatý.

no ten tady ma kolega a je jedinej, kterej lita po baraku a shani stejne
postizene jedince, kdyz se mu vybije telefon

me cumi z PC kabel - chvili tam mam mobil, chvili ctecku - navic mam
zapnute napajeni USB i pri vypnutem PC takze muzu nabijet i pres noc

>     koupi protoze tam proste je - ja bych si ji treba nepral - ne kvuli
>     cene, ale protoze ji nepotrebuju - staci nam doma jedna a to jen
>     kdyz se nekam jede, kde nebude dostupne PC
>

> Viz moje předchozí odpověď.
no ja si na dovolenou vezu nabijecku v aute (s USB konektorem a kabel) a
netbook

Že vy nabíječku nepotřebujete, protože si u
> vás doma vystačíte s jednou, neznamená, že to tak bude vyhovovat
> každému...
no vy jste psal kolik tech procent nabijecky vyzaduje....s tim ja nezacal

btw taková nabíječka se může ztratit nebo rozbít, pak je
> velká výhoda mít ještě jednu.
ale ja nepsal ze mame jednu - mame doma tri pocitace, normalni nabijecku
do site - predpokladam, ze aspon jedna vec bude fungovat

IMHO nechapete v cem je ta vyhoda - totiz az si zase koupite nejakej
dalsi telefon se specialnim konektorem a napetim tak si tech vasich x
nabijecek zase pujdete koupit (vlastne je mate v cene :-), ale ty stare
proste hodite do kose protoze je zrejme uz nikdy na nic nepouzijete