OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Pondělí Listopad 4 15:43:14 CET 2013

Dne 4. listopadu 2013 15:35 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):

> z cca 8 telefonu v mem dosahu jich 7 nabiju jednim kabelem nebo jednou
> nabijeckou - hadejte kterej ne...

Že zrovna vy to tak máte neznamená, že to tak má každej... můj telefon tím
kabelem nenabijete. A není to žádná vykopávka, mám ho tak rok. Je to ale
druhý nejrozšířenější (IMHO) konektor - nokia malý kulatý.

>  IMHO by ta úspora byla stejně minimální nebo žádná. 99% zákazníků si
>>
> koupi protoze tam proste je - ja bych si ji treba nepral - ne kvuli cene,
> ale protoze ji nepotrebuju - staci nam doma jedna a to jen kdyz se nekam
> jede, kde nebude dostupne PC

Viz moje předchozí odpověď. Že vy nabíječku nepotřebujete, protože si u vás
doma vystačíte s jednou, neznamená, že to tak bude vyhovovat každému... btw
taková nabíječka se může ztratit nebo rozbít, pak je velká výhoda mít ještě
jednu.

P.K.