[OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Pondělí Listopad 4 15:39:03 CET 2013

Když jedete na dovolenou, berete si místo nabíječky celé PC? ;-)

Mně se naopak více nabíječek docela hodí, vyskytuju se na více místech, tak
když mi dochází baterie, stačí hrábnout do lokálního šuplíku místo tlouct
se do hlavy, že jsem ji někde zapomněl a kde to vlastně bylo... (typicky
jedna nabíječka v práci, jedna doma, já mám ještě další u rodičů...)

P.K.