Dalsi problem s LWIP socket

Neděle Listopad 3 19:26:35 CET 2013

Mel jsem za to, ze po sekvenci send dam close, ze to nejdrive odvysila
zbytek dat ale asi ne - vadi to zejmena IE, kdy poslu hlavicku HTTP,
data a kdyz nasleduje hned CLOSE tak to ukonci spojeni a "stranku nelze
nacist" Data se sice kdyz to sleduju odvysilaji vsechna, ale az za TCP
paketem RST, ACK, takze je IE asi uz nedostane (Chrome fungoval trosku
lip ale taky ne na 100%)

Resi to prodleva 500ms pred close, ale to se mi nejak vubec nelibi - lze
nejak testovat ze jsou vsechna data v socketu odeslana a potvrzena, nebo
napad na jine reseni?
Asi by to resilo pouziti protokolu 1.1, kde spojeni ceka na ukonceni
klientem, u 1.0 pozoruju, ze ceka klient na ukonceni spojeni.