STM32F1xx - alternativni funkce pinu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 3 16:55:50 CET 2013

Nejako som prehliadol
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-November/447403.html

> V rodine F1 je vystup AF logickou kombinaci (OR) všech periferii, které jsou
> a) pripojene k tomuto pinu defaultne (viz datasheet)  nebo remapovane a
> zaroven
> b) mají zapnute hodiny

Skumam RM0008 rev.14, a nic taketo tam neviem najst.

Naopak, nasiel som tam kapitolu 9.1.5, ktora pise:
"[...] it is possible to remap some alternate functions [...] In that case,
the alternate functions are no longer mapped to their original
assignations."

To je podla mna dost jednoznacne: ak bola povodne na pine X funkcionalita A
a na pine Y funkcionalita B, tak po premapovani funkcionality A z X na Y
povodne funkcionality nie su k dispozicii na ich povodnych pinoch
(vsimnite si, ze tom tu vetu viacmenej len doslovne prelozil, vcitane
pouzitia pluralu), t.j. A nie je uz na pine X ale na pine Y, a na pine Y
uz nie je B ale A.

To je v rozpore s tym, co ste hore napisali.

Je mi jasne, ze kedze sa podpisujete explicitne s tym, ze ste zo supportu,
tak to bude asi tak, ako ste napisali; a v tom manuali je to napisane, no,
budme zhovievavi, matuco.

Teraz, ked uz o tom viete, som zvedavy, kedy sa objavi rev.15 a ci to tam
bude upravene (podla skusenosti s RM0090 tomu davam tak zo 20-30%).
(Mimochodom, v tej kapitole chyba aj jedna zatvaracia zatvorka :-) ).

Ja viem, ze je to rypanie, ale sa snazim na kazdom moznom fore poukazat na
to, ze ta dokumentacia k STM32 je mizerna. Potom je pochopitelne, ze ako
support mate plne ruky prace, a ze potom na nas, co do formulara uvedu
pravdivo <1Mpcs/yr, zvysoka kaslete... ;-)

wek