Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Listopad 2 21:50:20 CET 2013

Cisto teoreticky, aky velky rozdiel by v pripade takto nahodneho javu
akym je skrat malo pouzitie isticov so schopnostou 6 alebo 10kA? Rozdiel
je 40%.
Keby bol rozdiel faktor 10 tak je to jasne, ale ma to vobec zmysel?
b.