Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

Sobota Listopad 2 12:27:10 CET 2013

Samotná zatižitelnost vodiče je vysoká, záleží na jeho uložení. Pro
kabel 1,5mm2 v zemi nebo v betonu je 16A v pohodě. Pro těch 10A nemusíte
kontrolovat každý kousek trasy, kudy ten kabel vede. Proto to norma pro
elektroinstalaci takhle omezuje.

Anděl