Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

Pátek Listopad 1 21:39:28 CET 2013

Sice nejsem silnoproudař, ale jen mě tak napadlo - nebyla překročená
zkratová odolnost těch jističů? Pokud je to kousek od trafa a přívod
silný jak ruka, asi měly být na přívodu pojistky. Nožovky mají zkratovou
odolnost 120KA, jističe o řád míň. Projektant asi něco trochu podělal.

Anděl