OT Zimni pneu a vyska vzorku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 1 20:05:02 CET 2013

 1.11.2013, 19:59:07

Ja se malem umlatil smichy, kdyz pred cca 14 dny, byla masaz o zimnich
gumach na tv hovna.
Madam redaktorka zajela na vymenu do odborneho pneuservisu a
pneuservisaka se taktez ptala na zivotnost pneu. A odpoved byla
(pokusim se citovat presne) : ...v pneumatikach je silika a ta po 4
letech VYPRCHA .....

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz